Tuotekoodi: 212519
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 0.067 kg |
Laatutaso | - |
Halkaisija | 8 mm |
Jyrsimen työstöhalkaisija | 8 mm |
Jyrsinterän työstöpituus | 19 mm |
Terän halkaisija | 8 mm |
Laakerin sijainti | Ei saatavilla |
Jalostukseen | Puukuidulle |
Tämä Bosch reititin terä on erityisesti suunniteltu kovapuun käsittelyyn. Sen halkaisija on 8 mm ja työskentelypituus 19 mm, mikä takaa korkean tarkkuuden ja tehokkuuden erilaisissa reititystehtävissä. 8 mm karan halkaisija mahdollistaa luotettavan kiinnityksen eri reitittimiin. Laakerin puuttuminen parantaa työkalun hallittavuutta ja vähentää tärinää reitityksen aikana, mikä mahdollistaa tarkemman työstön.
Tämä reititin terä soveltuu sekä ammatti- että harrastekäyttöön kovapuun käsittelyssä, kun tarvitaan tarkkuutta. Se on ihanteellinen erilaisiin puuntyöstöprojekteihin, jotka vaativat laadukasta viimeistelyä ja suurta tarkkuutta.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.