Ostoskori

0 tuotetta 0,00 €

My Cart -

0 tuotetta
Kaikki kategoriat

Tilaamalla tuotteita verkkokaupastamme asiakas hyväksyy seuraavat ehdot:

 
REKISTERÖITYMINEN
Verkkokauppaamme rekisteröityminen tai sisäänkirjautuminen ei ole pakollista, jotta tilauksia voisi tehdä. Rekisteröityneet asiakkaat voivat sisäänkirjauduttuaan tarkastella kaikkia sisäänkirjautuneena tekemiään tilauksia ja nopeuttaa uusien tilausten suoritusta automaattisen osoitetietojen täytön avulla.
 
 
TIETOSUOJA
Tilaamisen yhteydessä asiakkaalta kysytään vain tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömät yhteystiedot ja näitä tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteen hoitoon. Asiakkaan tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Asiakkaasta asiakasrekisteriimme säilöttävät tiedot ovat asiakkaan osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä kaikkien meiltä tehtyjen tilausten tiedot (tuotteet, valittu maksu- ja toimitustapa, hinnat). Emme säilö asiakkaidemme pankkitili- tai pankkikorttitietoja. Täydellisen tietosuojaselosteen löydät täältä.
 
 
TILAUS JA TILAUSVAHVISTUS
Tilauksen tekemisessä verkkokaupastamme on neljä vaihetta: ostoskori, toimitus- ja maksutiedot, tilauksen vahvistus ja tilauksen onnistumisen varmistus. Kun asiakas on vahvistanut tilauksen, ei sitä enää voi muuttaa verkkokaupassa, vaan mahdollisten muutosten tekemiseksi on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Emme takaa, että tilauksen muuttaminen jälkikäteen on mahdollista ilman lisäkustannuksia, mikäli tilauksen käsittely on jo aloitettu.
 
Tilauksenteon jälkeen asiakas saa tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus on syytä säilyttää mahdollista myöhempää tarvetta varten. Mikäli asiakas ei saa tilausvahvistusta esimerkiksi ilmoitetussa sähköpostiosoiteessa olevan kirjoitusvirheen vuoksi, on asiakas velvollinen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme tilausvahvistuksen/kuitin saadakseen.
 
 
TILAUKSEN MAKSAMINEN
Tilaamisen yhteydessä, vaiheessa "toimitus- ja maksutiedot", asiakkaan tulee valita toivomansa maksutapa. Tarjoamiamme maksutapoja ovat Klarna-lasku sekä -tili (osamaksu), postiennakko ja seuraavat pankkikortit ja verkkopankit: Visa, MasterCard, Eurocard ja Aktia, Nordea, Osuuspankki (OP-Pohjola), Danske Bank, Handelsbanken. Lisäksi pääasiassa yrityksille tarkoitettu maksutapa on maksu pankkisiirrolla. Kaikki tuotteet ovat verkkokauppamme omaisuutta, kunnes asiakas on maksanut tuotteet kokonaisuudessaan.
Lisätietoa eri maksutavoista löytyy sivulta Maksutavat.
 
 
TUOTTEET
Tiedot tuotteidemme yhteensopivuudesta toisten tuotteiden kanssa (esimeriksi pölypussien sopivuus eri pölynimurimalleihin) saamme tuotteiden valmistajilta ja ne ilmoitetaan tuotesivuillamme. Mikäli asiakkaan meiltä ostama tuote ei sovi tuotteeseen johon se sivujemme mukaan sopii, tulee asiakkaan ottaa välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli virhe johtuu tietojen väärästä kirjauksesta verkkokauppaamme, otamme vastuun tuotteen vaihdosta tai asiakkaan maksun palautuksesta. Mikäli virhe johtuu valmistajan verkkokauppaamme ilmoittamista tiedoista, emme ota vastuuta virheestä. Laajan valikoimamme vuoksi, tuotteiden nimet tai tuotekuvat saattavat olla vain viitteellisiä, emmekä ota vastuuta väärän tuotekuvan tai nimen takia aiheutuneista palautuskustannuksista. Mikäli asiakas epäilee tuotekuvan tai nimen olevan väärä, tulee hänen olla ennen tilausta yhteydessä asiakaspalveluumme. 
 
HINNAT JA ARVONLISÄVERO
Sivuillamme ilmoitetut hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Asiakkaalta veloitetaan tuotteesta tilaushetkellä voimassa oleva hinta, joka tilaushetkellä ilmoitetaan verkkokaupassa ja asiakkaan tilausvahvistuksessa (lukuun ottamatta selviä hintavirheitä, lisätietoa alla). Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tuotteen hintaan lisätään tilauksen teon yhteydessä mahdolliset toimituskulut ja/tai maksutapalisä, joista löydät lisätietoa sivuilta Maksutavat ja Toimitustavat.
 
 
SELVÄT HINTAVIRHEET
Verkkokauppamme pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selviä hintavirheitä ovat tuotteen mahdolliset hinnoitteluvirheet, joissa tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Tällaisia virheitä ovat esimerkiksi jos tuotteen hinnaksi on ilmoitettu 0,00 euroa tai jos tuotteella ei ole ilmoitettua hintaa lainkaan, tai jos todellisuudessa satojen eurojen hintaisen tuotteen hinnaksi on ilmoitettu esimerkiksi 50 euroa. Näissä tapauksissa asiakkaan katsotaan ymmärtävän hinnan virheellisyyden. Asiakkaan tulee mahdollisesti virheellisen hinnan huomatessaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme varmistuakseen tuotteen todellisesta hinnasta. Pidätämme oikeuden perua tilaus, mikäli järjestelmässä ilmenee teknisiä ongelmia, joiden takia tuotteiden tai toimituskulujen hinnat ovat muuttuneet.
 
 
TUOTTEIDEN SAATAVUUS JA TARJOUSERÄT
Pidätämme oikeuden, että tuote voi olla myyty loppuun tai sitä ei ole enää saatavissa tavarantoimittajiltamme. Pidätämme myös oikeuden tilauksen perumiseen, mikäli esimerkiksi tarjouserä on myyty loppuun, eikä tuotetta ole saatavilla tai tuotteen normaalihinta ei ole vielä kerinnyt päivittymään verkkokauppaan. 
 
 
TUOTTEIDEN TOIMITUS
Pyrimme aina mahdollisimman nopeisiin toimituksiin. Mikäli meillä on tilattua tuotetta varastossa, on sen normaali toimitusaika yleensä kolme (3) arkipäivää. Mikäli tuote joudutaan tilaamaan tavarantoimittajan varastosta, on toimitusaika pääsääntöisesti pidempi: pyrimme kuitenkin toimittamaan tuotteet asiakkaalle alle kymmenen (10) päivän kuluessa tilauksesta. Mikäli asiakas tilaa useita tuotteita, joille on ilmoitettu eri toimitusajat, määriytyy koko tilauksen toimitusaika sen tuotteen mukaan, jonka toimitusaika on pisin. Tuotteiden arvioitu toimitusaika ilmoitetaan sivuillamme tuotteiden hintojen yhteydessä.
 
Toimitukset lähetetään asiakkaan valinnasta riippuen Postin tai Matkahuollon kuljettamana: toimitustapa on valittavissa tilauksen tekemisen yhteydessä vaiheessa "toimitus- ja maksutiedot". Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen ja voimme toimittaa tilauksia vain paikkoihin, jotka ovat tavoitettavissa autolla.
Toimitustavoista ja -kuluista voi lukea tarkemmin sivulta Toimitustavat.
 
 
VAHINGOITTUNUT TAI VAJAA LÄHETYS
Pakkaamme aina kaikki tuotteet asianmukaisesti, minimoidaksemme lähetyksen vaurioitumisen riskin.
Mikäli lähetys kuitenkin on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai vastaanotat rikkinäisen tuotteen, tulee asiakkaan heti tehdä vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Vauriosta tulee myös ilmoittaa viipymättä myyjälle, eikä tuotetta saa ottaa käyttöön ennen myyjän antamaa lupaa. Pakkausmateriaaleja ei saa hävittää. Asiakkaan on myös toimitettava todisteet vaurioista (valokuva vauriosta sekä paketista missä tuote toimitettiin, kuvassa tulee näkyä myös osoitekortti) mikäli näitä ei reklamaation yhteydessä ole toimitettu kuljetusliikkeelle. Mikäli asiakas vastaanottaa rikkinäisen taikka puutteellisen tuotteen, laitetta ei saa ottaa käyttöön taikka tehdä käyttövalmisteluja (esimerkiksi lisätä moottoriöljyjä tai hävittää alkuperäistä pakettia) ilman Verkter Suomi Oy:n kirjallista lupaa. 
 
 
REKLAMAATIO
Mikäli asiakkaalle on toimitettu eri tuote kuin tilausvahvistuksessa mainittu, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakkaalla on mahdollisuus lisäkuluitta palauttaa saamansa virheellinen tuote ja oikeus, tuotteen saatavuudesta riippuen, saada tilalle alunperin tilaamansa tuote tai tilauksesta maksamansa hinta.
 
 
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 60 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa olevia tuotteita ehjässä paketissaan. Mikäli palautettavaa tuotetta on ehtojemme vastaisesti käytetty, on meillä oikeus periä arvonalennus tuotteen täyteen hintaan saakka postikuluineen, tai oikeus kokonaan olla hyväksymättä palautusta. Asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme halutessaan vaihtaa tai palauttaa tuotteen.
Lisätietoa tuotteiden vaihdosta ja palautuksesta on saatavissa sivulla Palautus.
 
 
TAKUU
Tuotteita ja niiden osia koskeva takuu vaihtelee tuotteen valmistajasta ja heidän asettamistaan takuuehdoista riippuen tuotekohtaisesti. Asiakkaan on noudatettava tarkasti tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet sekä ohjeiden mukaisessa käytössä syntyneet viat. Takuu ei korvaa osien normaalia kulumista. Takuuaika alkaa ostokuitin tai laskun päiväyksestä jatkuen takuun kattaman ajan verran. Takuun aikana tehdyt korjaukset, vaihdot tai muut toimenpiteet eivät pidennä tai lyhennä takuuta. Takuun antaja (tuotteen valmistaja) vastaa tuotteen virheettömyydestä, toiminnasta ja muista sille asetetuista laadullisista kriteereistä. Lisätietoa takuukäytännöistämme löytyy sivulta Takuu.
 
 
YLIVOIMAISET ESTEET (Force majeure)
Verkkokauppamme ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä tai viivästymisestä, joka johtuu verkkokauppamme vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, työtaistelutoimenpiteistä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta toimintaamme vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä verkkokaupallamme että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.
 
 
EHTOJEN MUUTTAMINEN
Verkkokauppamme voi muuttaa näitä ostoehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Muutetut toimitusehdot ovat nähtävissä tällä sivulla.
 
 
ERIMIELISYYDET
Asiakkaan ja verkkokauppamme välisiin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan voimassa olevia Suomen lakeja ja asetuksia. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Verkter.fi Oyj:tä vastaan joko Verkter.fi Oyj:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Verkter.fi Oyj:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Kulutaja voi hakea ratkaisuja verkkokaupan riitoihin ilman tuomioistuimia osoitteessa: (http://ec.europa.eu/odr
 
 
EVÄSTEET
Verkkokaupassamme on käytössä evästeitä ("cookies"). Niiden avulla kerätään tietoja käyttäjän käyttäytymisestä verkkosivuillamme sekä käyttäjän käyttämästä internetselaimesta, tietokoneen käyttöjärjestelmästä ja näytön resoluutiosta. Evästeet auttavat meitä tarjoamaan asiakkaillemme paremmin kohdennettua mainontaa, eivätkä ne vaikuta käyttäjän tietokoneesen tai tiedostoihin. Asiakas voi kytkeä evästeet pois käytöstä internetselaimensa asetuksista, mutta niiden käytöstä poistaminen saattaa vaikuttaa verkkosivujemme toimivuuteen.