Tuotekoodi: 100119
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 0.253 kg |
Halkaisija | 130 mm |
Reiän halkaisija | 20,0 mm |
Hammastuksen lukumäärä | 42 |
Leikkaus :n leveys | 2,0 mm |
Perusterän b2 paksuus | 1,4 mm |
Laatutaso | Vakio (normaalikäyttöön) |
Sahan hammaskulma | -5° |
Enimmäisnopeus | 11500 min-1 |
Hammasmuoto | HLTCG |
Määrä pakkauksessa | 1 kpl. |
Terä joka vähentää melua ja tärinää | Kyllä |
Pienennysrengas | Kyllä |
Sopii leikkaamiseen | Alumiini, Ei-rautametallit (alumiini, kupari, lyijy, messinki jne.), Laminaatille, Muoville, PVC, Puukuidulle, kovalle puulle ja liuskelevyille, Puulle |
Tämä Boschin leikkauslevy on äärimmäisen monipuolinen työkalu sekä tee-se-itse-harrastajille että ammattilaisille, jotka etsivät luotettavaa työkalua erilaisten materiaalien käsittelyyn. Sen korkealaatuinen rakenne ja leikkaussuorituskyky takaavat erinomaiset tulokset joka kerta.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.