Tuotekoodi: 110621
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 0.234 kg |
Halkaisija | 165 mm |
Reiän halkaisija | 20,0 mm |
Hammastuksen lukumäärä | 24 |
Leikkaus :n leveys | 1,5 mm |
Perusterän b2 paksuus | 1,0 mm |
Laatutaso | Vakio (normaalikäyttöön) |
Enimmäisnopeus | 8400 min-1 |
Sopii leikkaamiseen | Puulle |
Bosch Leikkuulaikka Puulle, 165 mm, 24 Hammasta
Bosch 165 mm leikkuulaikka 24 hammasta on erinomainen valinta nopeaan ja tehokkaaseen puun leikkaamiseen. Laikalla on 1,5 mm leikkauspaksuus ja 1,0 mm laikan paksuus, mikä takaa vakauden ja kestävyyden käytön aikana. Reiän halkaisija on 20,0 mm, joten se on yhteensopiva erilaisten leikkauskoneiden kanssa. Maksimaalinen kierrosluku on 8400 rpm, mikä tekee siitä täydellisen päivittäiseen käyttöön. Tämä standardilaatuinen laikka on luotettava ja tehokas, ja pakkauksessa on yksi kappale. Kokonaispaino pakkauksen kanssa – 0,234 kg.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.