Tuotekoodi: 118408
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Halkaisija | 190 mm |
Reiän halkaisija | 20,0 mm |
Hammastuksen lukumäärä | 56 |
Perusterän b2 paksuus | 2,6 mm |
Laatutaso | Premium (intensiiviseen käyttöön) |
Sopii leikkaamiseen | Puulle |
Bosch Premium -sahanterä, 190 mm, 56 hammasta
Korkealaatuinen Bosch Premium -sahanterä on suunniteltu intensiiviseen käyttöön, mikä tekee siitä ihanteellisen sekä ammattilaisille että vaativille harrastajille. Terän halkaisija on 190 mm, ja reiän halkaisija on 20,0 mm, mikä mahdollistaa sen helpon sovittamisen moniin sahamalleihin. Terässä on 56 hammasta, mikä takaa erittäin tarkan ja sileän leikkauksen.
Terän paksuus on 2,6 mm, mikä mahdollistaa tehokkaan leikkausprosessin ilman turhaa vastustusta. Tämä sahanterä sopii erinomaisesti erilaisten puumateriaalien leikkaamiseen ja on ihanteellinen puuntyöstötehtäviin, jotka vaativat korkeinta tarkkuutta ja luotettavuutta.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.