Tuotekoodi: 184989
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 0.01 kg |
Laatutaso | Vakio (normaalikäyttöön) |
Säde (R1) | 12,7 mm |
Halkaisija | 25,4 mm |
Jyrsinterän työstöpituus | 15,6 mm |
Terän halkaisija | 6 mm |
Laakerin sijainti | Ei saatavilla |
Jalostukseen | Puulle |
Tämä Bosch reititin terä on suunniteltu säännöllisiin puuntyöstötehtäviin, tarjoten korkeaa laatua tavanomaiseen käyttöön. Sen säde on 12,7 mm ja halkaisija 25,4 mm, mikä takaa tarkan ja tehokkaan työstön. Työskentelypituus on 15,6 mm ja karan halkaisija 6 mm varmistaa turvallisen kiinnityksen eri työstövälineisiin. Laakerin puuttuminen mahdollistaa tarkat leikkaukset ja paremman työkalun hallinnan työstön aikana.
Sopii päivittäiseen käyttöön sekä aloittelijoille että kokeneille puusepille. Bosch reititin terä on erinomainen valinta erilaisiin puuntyöstöprojekteihin, joissa tarvitaan tarkkuutta ja laadukasta viimeistelyä.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.