Tuotekoodi: 184969
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 0.01 kg |
Laatutaso | Vakio (normaalikäyttöön) |
Halkaisija | 6,35 mm |
Jyrsinterän työstöpituus | 16,1 mm |
Terän halkaisija | 6 mm |
Jalostukseen | Puulle |
Laakerin sijainti | Jyrsinterän alaosa |
Bosch puunjyrsin
Tämä Bosch-puunjyrsin on suunniteltu säännölliseen puuntyöstöön, tarjoten kestävyyttä ja tehokkuutta. Halkaisijaltaan 6,35 mm ja työpituudeltaan 16,1 mm jyrsin mahdollistaa tarkat ja puhtaat leikkaukset. 6 mm vars halkaisijan ansiosta tämä jyrsin tarjoaa erinomaisen otteen ja vakauden käytön aikana.
Laakeri, sijoitettuna jyrsimen yläosaan, mahdollistaa leikkaussyvyyden ja -suunnan helpon säätämisen, auttaen saavuttamaan parhaat tulokset vähäisellä ponnistelulla. Sen suunnittelun ja laadun ansiosta tämä jyrsin sopii sekä kotinikkareille että ammattilaisille, tarjoten pitkäikäisyyttä ja luotettavaa käyttöä.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.