Tuotekoodi: 110623
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 0.242 kg |
Halkaisija | 165 mm |
Reiän halkaisija | 20,0 mm |
Hammastuksen lukumäärä | 48 |
Leikkaus :n leveys | 1,5 mm |
Perusterän b2 paksuus | 1,0 mm |
Laatutaso | Vakio (normaalikäyttöön) |
Enimmäisnopeus | 8500 min-1 |
Sopii leikkaamiseen | Puulle |
Bosch Leikkuulevy Puulle, 165 mm, 48 Hammasta
Bosch 165 mm leikkuulevy, jossa on 48 hammasta, on erinomainen valinta puun työstöön. Tämä levy, joka on suunniteltu säännölliseen käyttöön, takaa korkean leikkuulaadun ja tehokkuuden. Levyn leikkuupaksuus on 1,5 mm, kun taas kokonaispaksuus on 1,0 mm, mikä mahdollistaa tarkat tulokset. Reiän halkaisija on 20,0 mm, joten se soveltuu erilaisiin leikkauskoneisiin. Maksimaalinen nopeus on 8500 kierrosta/min, mikä mahdollistaa nopeat ja sujuvat leikkuut. Pakkaus sisältää yhden levyn, ja pakkauksen kokonaispaino on 0,242 kg.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.