Tuotekoodi: 148342
Tilaamalla tuotteita, saat nämä edut:
Luotettava kumppani - Katso arvostelut
Turvallisia ostoksia. 100% rahat takaisin takuu.
Ilmainen toimitus vähintään 99€ tilauksille, 31kg asti. Lue lisää
Autamme takuuasioissa ja lisätarvikkeissa
Valmistaja | Bosch |
Kokonaispaino pakkauksen kanssa | 1 kg |
Halkaisija | 260 mm |
Reiän halkaisija | 30,0 mm |
Hammastuksen lukumäärä | 80 |
Laatutaso | Premium (intensiiviseen käyttöön) |
Sopii leikkaamiseen | Alumiini |
Kuvaus:
Tämä Boschin leikkuulevy, jossa on 80 hammasta, on huippulaadukas työkalu, joka on suunniteltu erityisesti alumiinin leikkaamiseen. Sen 260 mm halkaisija ja 30,0 mm kannan halkaisija mahdollistavat tarkan ja puhtaan leikkuun, tarjoten erinomaisen leikkuusuorituskyvyn. Premium-laatutaso takaa kestävyyden ja vastustuskyvyn myös intensiivisessä käytössä, tehden tästä levyistä korvaamattoman työkalun ammattilaisille.
Käyttö:
Erinomainen teolliseen käyttöön, erityisesti ammattilaisille, jotka työskentelevät alumiinirakenteiden tai -osien kanssa. Sopii käytettäväksi tehtaissa, verstaissa ja rakennustyömailla, joissa vaaditaan korkeaa leikkuutarkkuutta.
Yhtiön historia lyhyesti:
Robert Bosch GmbHperustettiin vuonna 1886 Stuttgartissa, Saksassa.
Yhtiön perustaja on Robert Bosch. Hän oli innovaattori ja teki useita teknologisia löytöjä. Robert Bosch oli myös erittäin aktiivinen sosiaalisella puolella filantrooppina. Hän perusti sairaalan, oli ensimmäinen liikemies, joka otti käyttöön kahdeksan tunnin työvuorot tehtaissaan ja teki paljon muutakin parantaakseen muiden elämää.
Nykyään Bosch-yhtiö on tunnettu maailman suurimpana autonosien valmistajana. On erittäin vaikeaa löytää maailmasta ajoneuvoa, jossa ei olisi vähintään yksi Bosch-osa. Autonosat muodostavat noin 60% yhtiön liiketoiminnasta.
Bosch on tunnettu myös lämmitysratkaisujen, teollisuuskoneiden, kotitalouksien laitteiden ja sähkötyökalujen valmistajana.
Bosch-yhtiö on rekisteröinyt yli 4 000 patenttia. Tämä näyttää hyvin yhtiön intohimoninnovaatiota kohtaan. Erityistä huomiota kiinnitetään nykyään akkuteknologioiden kehittämiseen.